marți, 21 februarie 2012

Melomanii


… azi e mai primavara ca niciodata, mai soare ca ieri, mai cald ca duminica si din nou mi-am inceput dimineata cu tine. Ce frumos esti! Iar Alina e din ce in ce mai frumoasa. A inflorit odata cu tine, stii ca am pregatit-o eu pentru rolul de “mama” ? O, cate povesti sunt de spus.. a fost a doua mama pentru mine de nu mai stiu cate ori. A vrut sa se pregateasca, stia ca vei veni si vei revolutiona totul pe aici. Si-a pus la punct emotiile si bataile de inima, pentru ca te stia si te simtea in preajma de mult timp.

De la crize adolescentine pana la revolutii spirituale; de la primele note de examene din facultate, pana la primul zbor cu avionul, in tari portocalii. Le stie pe toate, a fost cu mine prin toate. Cele mai bune parti sunt cele care nu pot fi povestite, deci sa-ti ciulesti urechile pe mai incolo cand o sa deslusesti ratiuni si convingeri de tot soiul.

Asa ca ai acordul meu sa faci de toate, e pregatita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu