luni, 6 februarie 2017

La aproape 5 ani, discutand cu mama ta, partea a 2a

Filip:

Dar lumea asta cum a aparut?
*Andi, tatal lui, i-a zis teoria maimuta-om, pe Alina nu o prea crede cu adam si eva;

Dar sefii tarilor cum devin sefi? Unde locuiesc ca nu se vad niciodata? La scoala de ce trebuie sa fac teme? Invatatoarea ne pune sa scriem in caiete ca sa nu uitam ce ne spune?? Ma intreb cum va arata invatatoarea mea!?! Dar voi ati invatat in Suceava? Si eu daca m-am nascut in suceava de ce nu merg la scoala acolo?

Mami cand cineva vorbeste cu tine in gand, tu crezi ca nu vrea sa vorbeasca cu tine dar de fapt nu auzi si nu intelegi ca habar nu ai ce iti spun eu in gand cand vorbesc cu tine dar de fapt tac!

Cum a devenit maimuta, i-a disparut parul asa peste noapte?? Dumnezeu a creat omul; hmm, cum Dumnezeu are super puteri ca super eroii...a zis sa fie apa si pamant si asa a fost. Din ce a facut apa si pamant daca nu exista nimic?

La scoala scriem in caiete ca sa nu uitam. De unde o sa stiu eu sa scriu tot ce spune invatatoarea, asa din prima?? Ori o sa ma fac asa destept pana merg la scoala.

Aha, si adam si eva au avut copii, apoi nepoti....asa cum o sa ai si tu cand o sa fii batrana si eu o sa am copii...stii ca n-o sa te mai iubesc cand o sa fiu mare, da? O sa locuiesc la casa mea.

Alina: Printre altele mi-a explicat "cum s-a format tara noastra cand a unit alexandru ioan cuza tarile mai mici, si asa avem o tara foarte mare si bogata" a invatat mai demult la gradi si si-a amintit 😳 "cum mami nu stii ca am stat acasa cand am sarbatorit unirea?" 😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu